Mi is ott voltunk...

Történt egy igazi fagyos, szép, hogászatmentes téli napon, hogy kedvenc vasgyáros barátom felvetette remekbe szabott ötletét: Te, meg kéne néznünk Kiskunhalason a Haldorádó - Pontyhorgász napokat és kiállítást. Nemsokáig vacilláltunk a döntéssel, megyünk, bár nem ketten, hanem egybekötjük egy közös családi programmal is. Vasárnap elérkezett a nagy nap, autóba szálltunk és hajts!

Igazi tavaszias időt fogtunk ki virított a napsugár az égen, mi pedig nagy reményekkel és növekvő kíváncsisággal közeledtünk kitűzött célunk felé. A helyszínen többszáz autó parkolt, de barátom a parkolótudását nem fél disznóért vette, (hanem egészért...) így végre kinyújtózhattunk és első érdekességként megállapítottuk, rengeteg külföldi is érkezett a pontyhorgász napok megtekintésére, javarészt románok, szlovákok.

Szinte nem is időzíthettünk volna jobban, hiszen 11 órától kezdődött Döme Gábor 2011-es újdonságairól és nyerő tippjeiről szóló előadása. A kb. 150 m2-es sátor dugig megtelt a hallgatósággal, akik látványos és élvezetes bemutatót láthattak a különböző etetőanyagok, csalik víz alatti viselkedéséről, melyeket szemléltetve egy akváriumban láthatott a nagyközönség.

Az előadást követően az elsők között lehettünk akikkel Döme Gábor fotózást vállalt, valószínűleg el is dicsekedett a horgászbarátainak, hogy Thomassal és Süllővel végre egy képen szerepelhet...:) Gáborral egyeztettünk egy esetleges abonyi horgászatáról, ennek megvalósulása, reklámértéke jelentősen növelné pl. a helyi napijegyes forgalmat, azonban ennek szervezése még a jövő zenéje, de feltétlen látok benne fantáziát. Az előadást követően megtekintettük a további sátrakban a bojlis horgászat kényelmi kellékeit felsorakoztató pazar választékot. Ágyak, székek, (mit székek- fotelek!) rod-podok széles választéka kellették magát a nálunk vastagabb pénztárcával érkezőknek. Azonban mi is tervbe vettünk pár dolog beszerzését, így alig vártuk, hogy a Haldorádó Centrumba is bejuthassunk, hiszen az előzetes beharangozó alapján jelentős árengedményeket kaphatott a vásárló. Nosza irány a sor vége, hiszen a centrum véges befogadóképessége miatt mindig annyi embert engedtek be, amennyi távozott... A sorban állás közben kitöltöttünk egy horgászati szokásokra érdeklődő blankettát, mely egyben tombolaként is szerepelt. (sajnos nem mi nyertünk)

Na végre - bejutottunk. Aki már volt valamelyik nagyobb méretű horgász áruházban az sejtheti a méreteket és mennyiségeket. Botok, orsók, etetőanyagok, kiegészítők, csalik és millió egyéb horgászati termék kellette magát. Mivel Döme Gábor nevével fémjelzett etetőanyagok 20-25%-os akcióban voltak, erre csaptam rá először. Általam csak tavaly megismert a zöld színben pompázó "fűszeres hal" valamint a "mézes pálinka", "fekete pelletes" nevekre szóló etetőanyagokkal szép pontyokat terelhettem szákba, ezért ezekből választottam. Thomas barátomnak végig kellett harcolnia magát az áruház végébe, ahol a falon százával virítottak a különböző orsók. Szándékában 2 db. nyeletőfékes orsó beszerzése volt, melyet korábban újított bojlis botjaira kívánt felszerelni. De erről majd beszéljen ő, ahogy ismerem pár sort ő is hozzátesz. Jómagam megoldottam idei damilbeszerzéseimet, mégpedig a Trabucco 22-es sinking 300m kiszerelésű változatával. Mondanom sem kell ezt is "akcijósan... :) .

Igazi horgásztorta!
Valamire való horgász ilyen tortával ünnepel!:D

Családjaink nőnemű egyedei közben megelégelték a két megrögzött pecás nyálcsorgatását és a friss levegőn gyönyörű napsütésben sétáltak egy kellemeset. Észre sem vettük az idő múlását, hiszen jól éreztük magunkat, élményekkel gyarapodtunk. Hazáig tárgyaltuk a látnivalókat, bár mindenkinek volt valami különleges ezen a kis kiránduláson, de abban egyetértettünk, hogy a horgászatot mindig össze lehet egyeztetni családi programokkal, valamint, hogy a kiállítás minőségi kivitelezésben, szervezésben igazán profit nyújtott az V. Haldorádó Pontyhorgász Napok a "peca" szerelmeseinek. Görbüljön a bot! Üdv Süllő